Bezoek de winkel, contact en veelgestelde vragen



Openingstijden deze week

maandag Pinksteren gesloten
dinsdag 09:30 – 17:30
woensdag 09:30 – 17:30
donderdag 09:30 – 17:30
vrijdag 09:30 – 17:30
zaterdag 09:30 – 17:00
zondag Gesloten

Openingstijden volgende week

maandag 09:30 – 17:30
dinsdag 09:30 – 17:30
woensdag 09:30 – 17:30
donderdag 09:30 – 17:30
vrijdag 09:30 – 17:30
zaterdag 09:30 – 17:00
zondag Gesloten


Markstraat 4
5401GH Uden

0413-271721
info@defeestneus-uden.nl

Parkeren
Elke dag tot 11:00 uur kun je voor de winkel laden en lossen! Eenvoudig kun je ook parkeren op de Pastoor Spieringstraat, Oranjeplein en het parkeerdek op de Promenade. Het is dan 50 tot 100 meter lopen naar onze winkel.



Wij bezorgen onze pakketjes snel bij je thuis. Wij bezorgen je pakket met PostNL. Voor meer informatie over onze verzendmogelijkheden, klik hier.

Je pakketje toch niet helemaal naar wens, of is de maat niet goed? Online bestelling kun je tot 30 dagen retourneren! Voor onze retourvoorwaarden, klik hier.



Kan ik mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen?

Dat kan, dit is afhankelijk van het tijdstip waarop je de bestelling plaatst. Tijdens het bestelproces kun je zelf kiezen voor een datum en tijd en dus zien of afhalen op dezelfde dag mogelijk is.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij hebben met onze postverwerker de afspraak dat het pakket binnen 1 werkdag geleverd zal worden. Soms, bijvoorbeeld bij enorme drukte en extreme weersomstandigheden, kan onze postverwerker niet altijd voldoen aan deze afspraak. Heb je je pakket binnen 3 werkdagen niet ontvangen? Neem dan contact met ons op!

Kan ik producten afhalen?

Jazeker, je kunt de producten kosteloos bij ons afhalen. Tijdens het afrekenproces kun je eenvoudig een datum en tijd kiezen. We zorgen dat je producten dan op tijd voor je klaargezet/gemaakt zijn.

Zijn de producten op voorraad?

Wij leveren in principe altijd uit eigen voorraad, mits anders aangegeven. Als een product op voorraad is, dan staat dit bij het product vermeld. Is het product tijdelijk uitverkocht? Dan kun je je e-mail adres achterlaten, wij sturen je dan een e-mail als het product weer op voorraad is.

Kan ik de producten retourneren?

Heb je online producten gekocht, dat kun je deze producten tot 30 dagen na ontvangst retourneren. Wij betalen dan de verzendkosten, die je hebt betaald tijdens het bestellen terug. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening, producten kunnen uiteraard kosteloos in de winkel worden geretourneerd.

Heb je producten in de winkel gekocht? Dan kun je deze producten tot 8 dagen na aankoop retourneren. Wij geven je dan graag een tegoedbon.

*Tijdens hoogseizoen, zoals carnaval kunnen de retourvoorwaarden (tijdelijk) gewijzigd worden. Dit om reserveringen te voorkomen. Als dit het geval is, dan is dit op je aankoopbewijs (zoals kassabon) aangegeven.

Kan ik de producten ook passen en zien voordat ik ze koop?

Jazeker, je kunt gewoon bij ons binnenlopen tijdens onze openingstijden. Voor onze openingstijden en route kun je kijken op de pagina Bezoek de winkel.

Kan ik een waardebon, die ik heb gekregen of gekocht ook online gebruiken?

Ja, dat kan. We kunnen fysieke waardebonnen omzetten naar een online waardebon. Neem hiervoor, onder vermelding van je bonnummer, contact op met onze klantenservice via 0413-271721 of info@defeestneus-uden.nl.